جلسه معرفی شرکت کشت و صنعت زیره و زعفران ایرانیان، روز سه‌شنبه 8 خردادماه 1403 در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه که توسط دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشکده علوم برگزار شد، دکتر علی حیدری، مدیر پالایشگاه گیاهان دارویی شرکت کشت و صنعت زیره و زعفران ایرانیان در ابتدا به معرفی شرکت مذکور پرداخت.

وی در خصوص دستاوردها و افتخارات شرکت، پروژه‌های تحقیقاتی در حال اجرا، برنامه تحقیق و توسعه محصولات و خدمات جدید، مرکز رشد واحدهای فناور فرآوری گیاهان دارویی شرکت و برنامه‌های آن، پذیرش ایده‌های کاربردی و چگونگی همکاری افراد و تیم‌های تحقیقاتی با شرکت توضیحاتی ارائه نمود.

 در این جلسه سؤالات علمی و تخصصی اعضای هیئت علمی و دانشجویان گروه‌های شیمی و زیست‌شناسی توسط دکتر حیدری پاسخ داده شد و سپس اعضای هیئت علمی دانشکده، پیشنهادات خود را جهت بهبود کار شرکت بیان نمودند.

در ادامه دکتر رمضانیان، مسئول ارتباط با صنعت و جامعه دانشکده علوم، ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و تشکر از حضور مدیران شرکت، در خصوص آمادگی دانشکده علوم جهت همکاری علمی با این شرکت تولیدی صنعتی و امکان تحقیقات علمی مرتبط با شرکت از طریق دانشجویان تحصیلات تکمیلی صحبت نمود.

 مهندس رضایی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت، ضمن تشکر از مسئولین و اعضای هیئت علمی دانشکده و دانشجویان حاضر، آمادگی خود را جهت تحقیقات مشترک علمی اعلام نمود و همچنین از پذیرش دانشجویان جهت تجربه‌اندوزی علمی و عملی به صورت کارآموزی بلند مدت، انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مشترک و پروژه‌های تحقیقاتی برون دانشگاهی نیز استقبال کرد.

p1

p2

p3

p4

p5