- تعامل و همکاری با واحدهای تحقیق و توسعه صنایع و سازمانهای دولتی و غیردولتی
- شناسایی بازارهای ملی و بین المللی جهت معرفی، عرضه و تجاری سازی داراییهای فکری و توانمندیهای علمی دانشگاه
- شناسایی نیازها و مسائل پژوهشی صنایع، سازمانها و جامعه و اطلاع رسانی به دانشگاهیان
- شناسایی توانمندیها و دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه جهت ارائه به صنعت و جامعه
- برگزاری و شرکت در فن بازارهای تخصصی
- تسهیل ارتباط دانشگاهیان با صنایع، سازمانها و جامعه در جهت اخذ طرحهای مورد تقاضای ایشان
- راه اندازی و راهبری کرسیهای ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه
- هماهنگی برای بازدیدهای علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان از صنایع کشور